Helgen

Min helg har varit ovanligt bra och ovanligt dålig.
Förstår inte att det alltid ska hända, blir helt knäpp.
I fredags var vi på förfest hos B sen blev det G3,
och det var just där som kvällen spårade.
Gick hem arg, ledsen och irriterad.
Men det löste sig.

Igår var det förfest hos T & K, vi spelade kubb och
sen blev det chill. Efter det traskade vi iväg till G3,
igen.
Hade en skitrolig kväll med Marielle & Company.
Lite tråkigt där i mitten, höll på att hamna i bråk
igen. Typiskt. Men C avbröt lite snyggt sen var det lugnt.
Kvällen avslutades på Kebabaren med Marielle, C & M.

Så over all, har det varit en jättebra helg med de allra bästa.


Det är när mörkret faller
& de ovälkomna tränger sig på
Det är när jag är ensam
& kylan lägger sig som ett täcke
Det är då filmen om händelsen
spelas upp i mitt huvud
Det är då jag inte har en chans
att trycka på stopp.

Aldrig är jag så rädd som då

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Tänk så olika kvällarna kan bli! Och skönt är väl det... hade ju inte varit kul om andra kvällen slutade på samma sätt som den första...

2009-04-26 @ 15:52:56
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0