Lämna mig aldrig ensam i mörkret, aldrig

Klockan är alldeles för mycket för att jag ska vara vaken
egentligen.
Min enda trygghet lämnade mig ensam i mörkret
det skapar panik.

Jag låg i sängen med tårarna strömmandes
nedför kinderna
Försökte gömma mig under täcket
men det räcker inte
I mörkret är jag som svagast
jag är rädd
I mörkret är de som starkast
& jag kan känna dem





det var längesedan det här inträffade senast,
men jag minnst det så väl
känslan är densamma nu som då
om inte värre

jag blir nästan rädd för mig själv
jag inbillar mig allt för mycket saker
men det känns så verkligt

min rädsla för mörkret,
för vad som gömmer sig där
är oförklarlig

I can't handle this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0